Langkau ke kandungan utama

Kad Raya...

Lama dah tak hantar kad raya. Sekarang bila dah ada telefon, asyik duk sms je. Dulu saya memang suka hantar kada raya. Kad raya yang saya dapat pun banyak. Sampai penuh kotak pos...Hehehe...

Rasanya tahun ni macam nak hantar kad raya balik, tapi tak ada alamat la. Semua dah hilang. Kalau ada pun, alamat lama. Terus tak jadi nak hantar. Kalau ada yang hantar kat saya pun, 2,3 keping je la...Huhu...

Tapi hari ni saya dapat kad raya kosong dari jabatan. Comel gak kad ni sebab ada kartun gambar maskot jabatan. Dalam tu ada gak sekali sampul duit raya dari jabatan. Boleh la guna masa raya nanti.

Ni rasa tak sabar nak raya ni...Hehehe....




Koleksi kad raya dari jabatan


Sampul duit raya dari jabatan

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com