Langkau ke kandungan utama

Mimpi...?

Ni bukan pasal mimpi saya ek...Ni mimpi orang lain...

Hari Khamis lepas, tiba-tiba kawan saya, Nik Aishah buat misscall. Pelik gak. Tiba-tiba je misscall. Lepas tu saya pun balas la gak...Dia pun sms saya. Dia cakap dia teringatkan saya sebab semalam dia mimpikan saya. Dia mimpi saya hantar kad jemputan kahwin saya kat dia. Alamak...! Hehehe...

Macam mana orang lain boleh mimpikan macam tu ek. Saya pun jadi hairan. Bukan pe, saya ni calon pun tak ada lagi, takkan nak bagi kad jempuan pulak....Hehehe... Ala, mimpi je,kan... Bukan betul pun... Tapi kalau mimpi Nik jadi betul, Alhamdulillah.....

Kepada Nik, tahniah sebab dapat baby girl. Dah jadi mak member saya sorang ni. Tahun depan harap-harap dapat baby boy pulak ek....Hehehe...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …