Langkau ke kandungan utama

Makan Di Rumah Terbuka...



Semalam, kami di Bahagian Pengurusan menghadiri jamuan raya yang diadakan oleh Cik Faiz. Dalam jam 12.30 tengahari kami mula bergerak ke rumahnya. Man pun dijemput sama. Saya gi dengan Man je senang.

Ramai gak yang beraya di rumah Cik Faiz semalam. Selain kakitangan dari pejabat saya, ada juga kakitangan dari pejabat suami Cik Faiz yang datang. Meriah gak la. Kami dihidangkan dengan nasi minyak dan kuih-kuih raya yang lain.

Lepas beraya di rumah Cik Faiz, kami singgah pula ke rumah Ruan Rohana. Tak jauh pun rumah Puan Rohana dengan rumah Cik Faiz. Puan Rohana sebenarnya bukanlah buat jamuan khas untuk kami, cuma kebetulan kami dah berada dekat dengan rumah dia, jadi kami dijemput la untuk kenal-kenal dulu dengan rumah dia tu. Tak la lama sangat kami kat sana sebab kami keluar waktu rehat tengahari. Jadi, singkat je la masanya. Tu pun dah terlajak.

Tak pe la. Bukan selalu dapat beraya rumah bos ni. setahun sekali je, kan...Hehehe...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com