Langkau ke kandungan utama

18 Ramadhan...

Sekejap je masa berlalu. Pejam celik, dah masuk hari ke 18 kita berpuasa. Rasa macam baru je lagi kita berpuasa. Rupa-rupanya dah lebih dari setengah bulan dah. Kita ada lebih kurang 11 hari je lagi nak puasa. Lepas tu, raya..... Hehehe...

Ada seminggu lebih je lagi sebelum raya, tapi saya tak buat persiapan pun lagi. Ada pun butang baju melayu je. Tu pun orang yang bagi kat saya...Hehehe... Tak sempat lagi la nak keluar beli. Mungkin sebelum balik kampung kena beli dulu sikit-sikit. Nanti tak la kelam kabut nak cari kat KB pulak.

Apa pun, yang penting sekarang kena tumpukan pada puasa dulu. Jangan pulak asyik sangat nak buat persiapan raya sampaikan lalai dengan puasa. Hehehe...

Ulasan

tau xpe, sape yang bg butang baju melayu tuh, awek yer?
s b 1 8 9 1 1 9 berkata…
ish, mana de....xde awek pun nak bg...akak kat pjbat la yg bg...


nape...?nak bg ke...?hehe

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com