Langkau ke kandungan utama

Insafi Diri...

Gambar yang saya nak kongsikan hari ni sebenarnya gambar yang dah lama saya dapat. Kawan saya hantar melalui email kepada saya. Disebabkan saya belum letak gambar-gambar ni dalam blog saya ni, jadi hari ni rasanya sesuai la kot kalau saya letak. Sekadar untuk berkongsi dengan anda semua.

Bila tengok gambar ni, apa yang kita rasa...? Bila saya tengok, rasa insaf je diri ni. Mereka tak pernah lupakan kewajipan mereka walaupun dalam suasana yang tidak mengizinkan, Tempat yang sempit dan suasana yang tak sesuai, tapi tanggungjawab tetap dilaksanakan. Harap saya pun dapat membetulkan diri saya untuk jadi lebih baik. InsyaALLAH...






















Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …