Langkau ke kandungan utama

Makan Bersama...

Semalam, saya dan beberapa rakan sekerja makan bersama-sama di Restoran Selera Cik Siti. benda ni dah rancang sekitar sebulan yang lalu. Tapi sebab kekangan masa, tertunda sehingga semalam. Termasuk saya, semua sekali yang hadir semalam dalam 13 orang.


Sepatutnya ikut tempahan, kami mula makan kul 9 malam. Tapi saya terlambat sikit sebab ada hal. Dalam 9.18 baru saya sampai. Tapi masa tu makanan sudah pun siap dihidang sebab saya dah tempah makanan pada hari Ahad lepas lagi. Cuma nak pesan minuman je lagi.


Lepas pesan minuman, kami sembang la jap. Dalam duk sembang tu, hujan la pulak. Dah la kami makan luar kedai, tak ada atap atau payung. Terpaksa la kami pindah makan di kaki lima bangunan sebelah. Pakat-pakat angkut la makanan dan meja. Tapi semua ok je. Tak de lah nak tension sebab tak leh nak watpe. Dah nak hujan,Makan je la kat kaki lima bangunan tu. Walaupun gelap sikit, tapi ok. Romantik la kononnya...Hehehe...




Dalam kul 10.20 gak kami balik. Kiranya acara kami kali ni berjaya la. Lepas ni diaorang rancang nak buat kat tempat lain pulak. Tak tahu la kat mana. Tapi yang pasti, saya suruh orang lain pulak yang urus sebab kali ni saya dah urus.Yang penting, boleh sama-sama bersuka ria....Hehehe...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …