Langkau ke kandungan utama

Pahlawan Merah Kembali Kuasai Liga


Kelantan tidak mensia-siakan peluang untuk kembali menerajui liga. Semalam, Kelantan menewaskan Kuala Lumpur 2-0 di Stadium Sultan Muhammad Ke-IV, Kota Bharu.

Gol pertama dijaringkan oleh Piya pada seruh masa pertama, manakala gol kedua dijaringkan oleh S. Chanturu pada separuh masa kedua. kemenangan ini membolehkan Kelantan berkongsi masa dengan Selangor iaitu 33 mata. Namun, jumlah perbezaan jaringan yang lebih banyak membolehkan The Red Warriors kembali menjadi pendahulu liga.

Kini, misi utama skuad The Red Warriors adalah untuk memastikan bahawa Kelantan tidak lagi tercicir mata dan sekaligus kekal di tangga teratas. Selasa ini Kelantan akan menentang Johof FC di Pasir Gudang sebelum menanti kunjungan Kedah di Kota Bharu pada 7 Mei nanti.

Kepada skuad Kelantan, kekalkan rentak cemerlang. Buktikan pada semua, kita mampu menjadi juara....

Gomo Kelate Gomo...

(Kredit gambar kepada theredwarriors.com)

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com