Langkau ke kandungan utama

Selamat Datang 2012...

Hari ni adalah 1 Januari 2012. Hari pertama dalam tahun 2012. Dan ini adalah post sy pertama untuk tahun baru...Hehehe...

Hari ni memang hari minggu kat Pahang. Pahang meraikan sambutan tahun baru dengan mengishtiharkan cuti setiap tahun untuk 1 Januari. Jadi, esok pun cuti lagi la sebab ganti cuti hari ni.

Walaupun cuti, banyak keje saya nak kena siapkan. Sampaikan bawak balik umah keje-keje dari pejabat. Nak siapkan FRP, nak buat CORR, nak susun nama penyelia untuk projek plajar, dan ada 2,3 keje lagi. Fuhhhh...Cuti pun macam tak cuti...Huhuhu...


So, tak leh la nak main-main atau rehat banyak sangat. Keje kena siapkan. InsyaALLAH, boleh siap...Hehehe...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com