Langkau ke kandungan utama

Warden Baru...

Semalam telah diadakan sesi perjumpaan di antara para pelajar dengan barisan warden asrama. Sesi ini adalah untuk menerangkan beberapa peraturan baru dan juga memperkenalkan barisan warden yang baru kepada para pelajar. Saya juga terlibat dalam perjumpaan ini kerana telah dilantik menjadi warden bermula 1 Januari 2012 yang lalu.

Perjumpaan bermula sekitar jam 9.15 malam. Selepas sesi memperkenalkan warden, para pelajar meneruskan sesi lantikan untuk organisasi asrama mereka, manakala barisan warden berkumpul di bilik warden untuk sedikit taklimat ringkas mengenai tugas dan peranan yang perlu dijalankan. Pelbagai perkara dibincangkan antara kami, khususnya mengenai tugasan warden. Kami juga telah memilih beberapa nama untuk dilantik ke jawatan dalam warden.


Para pelajar PMS

Antara barisan warden baru

Bagi saya, ini adalah satu lagi pengalaman baru untuk saya sepanjang berada di PMS ni. Kali pertama bergelar warden. Walaupun pada mulanya saya agak keberatan untuk menerima lantikan ini kerana mempunyai kekangan kerja yang lain, namun saya akan tetap memberikan komitmen sepenuhnya kepada tugasan baru saya ini. Tanggungjawab dan amanah tetap perlu dilaksanakan sebaik-baiknya. InsyaAllah...

Berikut adalah senarai nama warden bermula 1 Januari 2012.




SENARAI WARDEN 2012








BIL NAMA WARDEN

1 EN. MOHD RIZAL AZMAN BIN RIFIN (KETUA WARDEN)

2 EN. NASRUDIN BIN SAIRI

3 EN. MOHD NIRZA YUSNIEZAM BIN KUSAIRI

4 EN. ASYRAN ZARIZI BIN ABDULLAH

5 USTAZ MOHD NASIR BIN AWANG

6 EN. MOHD IQBAL AL-BAQRI BIN SHAHARUDDIN

7 EN. ISMAIL BIN LIAS

8 EN. RIKI RISWADI BIN ZULBAHRI

9 EN. MOHD FAIZAL BIN NGAIMON

10 EN. ARIFF SHAFIQ BIN HAMIDI

11 CIK SAFIANI BINTI HJ OSMAN

12 PN. NURUL SYUHADA BINTI NIK AZIZ

13 USTAZAH TG RADZIATAN MARDZIAH BINTI ABDUL RAZAK

14 CIK SITI NORHIDAYAH BINTI SAAD

15 USTAZAH SITI NADIAH BINTI SADALI

16 CIK SARAH NADHIRAH BINTI AZMAN

17 CIK SITI HUZAIFAH BINTI MOHAMAD

18 CIK NUR HASHIMAH BINTI SAID

19 CIK NORSHAHIRA BINTI MOHD FAUZI

20 CIK NAWWAR ADIBAH BINTI WAHID

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …