Langkau ke kandungan utama

Salam pertama...

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Pertama sekali, syukur saya panjatkan ke hadrat Ilahi kerana dengan limpah kurnia Nya, dapatlah sy memulakan 'perkongsian' saya ini...

Ruangan yang saya bangunkan ini hanyalah sekadar ruangan untuk saya berkongsi sesuatu yang menarik dan berguna dengan anda semua. Apa yang penting, kita akan dapat manfaat dari apa yang dikongsikan....

Mungkin juga beberapa isu yang menarik akan dibangkitkan...bukan untuk mewujudkan suasana tidak senang dikalangan pembaca, cuma sekadar untuk perbincangan dan pecahan-pecahan idea baru yang mungkin berguna untuk dijadikan penyelesaian.

Semoga kita dapat sama-sama berkongsi pendapat dan idea yang menarik. Segala salah dan silap harap dimaafkan.

-sb189119-

Ulasan

are.chix berkata…
Salam my prenz.. check my blog too.. http://arechix.blogspot.com :)
s b 1 8 9 1 1 9 berkata…
time kasih fren...hehe

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com