Langkau ke kandungan utama

Kursus HRMIS di KL...4 (Final)

22 Mei 2008

9.00 pagi -
Hari ni pun start macam biasa...Kak Mai dari Akademi Wakaf Tapai tumpang pajero kitaorang lagi...tapi diaorang balik awal...

4.30 petang -
Hari ni balik awal sebab Eddy dari HQ Putrajaya dah tak larat nak tunggu...sape-sape yang tak siap lagi, kena siapkan sebelum Hari Khamis nanti (29 Mei 2008)...

5.30 petang -
Bertolak balik ke Terengganu...Sampai di rumah saya dalam pukul 11.50 malam...letih yang teramat sangat...huhu...apa pun, banyak ilmu baru saya dapat sepanjang mengikuti kursus HRMIS ni...tapi menurut orang-orang di HQ, akan ada kursus sesi ke 2...orang yang sama kena gi...huhu...kalau ada lagi kat Bomba ni, bleh la gi...kalau tak, tak leh la...hehe

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com