Langkau ke kandungan utama

Kursus HRMIS di KL...1

19 Mei 2008

Jam 9.15 pagi -
Bertolak dari Kuala Terengganu...bertolak awal sebab nak elak kesesakan lalu lintas di KL nanti...maklumlah, cuti umum ni biasanya menjadikan KL sesak...hehehe

Jam 1.15 tengah hari -
Berhenti rehat di R & R Temerloh...rehat-rehat jap sambil makan tengah hari dan solat...ramai gak orang berhenti sini...budak-budak sekolah pun ramai...gi lawatan kot...

Jam 4.40 petang -
Sampai di Jalan Chow Kit..terus gi rumah transit Menara Kota, Balai Bomba dan Penyelamat Chow Kit...duduk di Menara Kota dengan En. Mukhtar, Kak Da dengan CC duk di hotel lain...rehat dulu, letih lagi perjalanan jauh...sempat tidur jap...

Jam 8.15 malam -
Keluar makan dengan En. Mukhtar di Syaz Curry House...sambil-sambil tengok berita pasal Tun DR. Mahathir keluar UMNO...hehe....macam-macam la politik sekarang...lepas makan, lepak di bilik kawalan BBP Chow Kit sambil tengok Astro...sempat gak tengok siaran langsung dia antara Malaysia dan Nigeria sempena Piala Antara Benua...keputusan seri 1-1...
Sambil-sambil tengok tv, Mas hantar mesej...dia cakap tempat dia di UKM bergegar...ada gempa bumi kot...polis cakap kat dia, seluruh KL bergegar...tapi saya tak rasa apa-apa pun....hrmmmm.....apa-apa je la....hehe

Jam 12.00 tengah malam -
Naik bilik...En Mukhtar gi jumpa kawan dia jap...Lepas duk rehat, baru la tidur...

Ulasan

akirasuri berkata…
Salam riki!

Ya ya..
Akak dah datang terjah dah kat blog kamu.. :D

He he he..

Psssttt.. Kalau kamu terterjah blog akak, sila jangan panggil akak kak Yatt ek.. :))
s b 1 8 9 1 1 9 berkata…
la...nape plak...?hehe

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com