Langkau ke kandungan utama

Kursus HRMIS di KL...3

21 Mei 2008

9.00 pagi -
Macam biasa, kelas start jam 9.00 pagi...hari kedua yang sama macam semalam...cukup memeningkan...huhu...tapi tetap kena buat jugak...

5.00 petang -
Hari ni habis lewat sikit...letih gakbanyak benda kena buat...sampaikan terpaksa telefon balik ibu pejabat Terengganu...memang kalut gak 2 hari ni...hehe

8.00 malam -
Keluar makan dengan En Mukhtar kat dekat-dekat hostel je....tak larat nak gi jauh-jauh...dah la malam ni tak gi mana-mana...

11.00 malam -
Kak Da telefon...ajak turun, makan nasi lemak...rupa-rupanya Kak Da dengan CC baru balik jalan-jalan dari Mid Valley...siap shopping lagi...hehe...enjoy sakan nampak...

12.00 malam -
Naik tidor le...hehe

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com