Langkau ke kandungan utama

Selamat berjaya...

Sekarang ni, member-member FTM yang sedang praktikal mengalami 'kerisauan' sebab nak kena bentang projek praktikal depan pensyarah. detik macam ni saya dah lalui Ogos tahun lepas, jadi saya tahu macam mana rasanya.

Sesiapa pun yang pernah alaminya tak akan menafikan bahawa saat ni adalah saat yang memang mendebarkan. Walaupun dah banyak sesi perbentangan yang pernah kita lalui, tapi perbentangan projek praktikal ni lain rasanya. Gemuruhnya memang kuat. Mungkin sebab ni perbentangan terakhir sebagai pelajar FTM, UUM...atau mungkin juga sebab nak dapat result terbaik untuk praktikal ni, maklumlah, 8 jam kredit...rugi kalau tak dapat markah tinggi.

Apa pun, nasihat saya kepada kawan-kawan yang terlibat, buat macam biasa je. Yang penting, kita dah buat yang terbaik...

Semoga berjaya...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com