Langkau ke kandungan utama

Terjun Di Sekayu...




Jangan salah faham. Ni bukan cerita bunuh diri...Hehehe...

Ni video yang dirakam semasa saya dan kawan-kawan mandi-manda di Sekayu. Saje je nak kongsi dengan semua. Saya sebenarnya tak pandai berenang, tapi teruja pulak nak belajar terjun. Jadi, main je la di kawasan yang tak berapa dalam. Air paras dada je...Hehehe...

Sakit badan bila duk main terjun ni. Maklum la, tak reti sangat....Hehehe...

p/s : Nak gi terjun lagi, tapi tak tau bila...Hehehe...

Ulasan

Norsya berkata…
terjun..uish seriau tuh..wahahaa
s b 1 8 9 1 1 9 berkata…
hehehe...nak masuk olimpik la...

Catatan popular daripada blog ini

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …