Langkau ke kandungan utama

Kursus HRMIS Di FRAM Wakaf Tapai (2)...

Hari ni kami mula macam semalam gak. Cuma hari ni saya dengan Man datang dari bilik asrama. Kami bermalam di asrama. Best gak, bilik ada penghawa dingin, tv, dan kelengkapan lain yang agak selesa. Sampaikan malas nak bangun tido pagi tadi...Hehehehe....

Hari ni makin banyak ena buat. Semalam pun dah mula nak pening. Mujurlah saya ni mudah faham benda-benda macam ni. Cepat la siap. Pengajar ni pun, Cik Ros, cakap saya dengan Man ni pandai. Bangga jap...Hehehe.....

Apa pun, nak kena tumpu perhatian gak. Benda-benda ni rumit dan perlukan ketepatan. Kalau silap, boleh menjejaskan perkhidmatan kakitangan yang lain. Takpe la, kalau pening, boleh tengok salah sorang fasilitator, Cik Arifah, yang memang comel dan lawa....Hahaha....

p/s : Jatuh hati pandang pertama dengan Cik Arifah....Hehehe....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …