Langkau ke kandungan utama

Jalan-jalan...

Hari Jumaat baru ni, ada kawan lama datang ke Terengganu untuk bercuti. Sekarang pun dia ada lagi kat rumah saya. Jadi, saya, Man dan Madi bawak la dia jalan-jalan.

Hari Jumaat tu gak, kitaorang bawak dia jalan-jalan ke Taman Tamadun Islam. Saje nak tunjuk kat dia keindahan Masjid Kristal. Banyak gak kitaorang ambil gambar...Hehehe...





Antara gambar di Masjid Kristal.


Sabtu pula, kami ke Air Terjun Sekayu. Dalam jam 1.30 tengahari kami sampai sana. Seronok gak mandi. Lebih 2 jam kami berendam. Siap belajar terjun lagi. Macam nak masuk Olimpik. Hehehehe.....

Lepas tu, tiap-tiap malam kami lepak di Pantai Batu Buruk. Memang seronok dapat tengok bulan dan bintang malam-malam ni. Tenang je rasanya.

Lepas ni, tak tahu dah nak gi mana. Kena pulak sekarang tengkujuh, asyik hujan je.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …