Langkau ke kandungan utama

Bengkel Di Lake Kenyir Resort & Spa...


Bergambar di beranda bilik...


Macam model ke...?Hehehe...


Ok tak...?

Hari Jumaat, kami pulang dari Kursus HRMIS di FRAM Wakaf Tapai. Tak sempat nak rehat lama, petang semalam, saya diminta untuk menemani Encik Haswadi ke Tasik Kenyir. Man juga diminta hadir sama.

Sebenarnya, semua pegawai tertinggi dan pegawai penjaga balai bomba seluruh Terengganu adakan mesyuarat dan perbincangan luar di Lake Kenyir Resort & Spa ni. Mulanya saya tak perlu datang pun. Tapi, saat-saat akhir, saya kena gantikan tempat Encik Zumalis yang tak dapat hadir. Petang semalam, dalam jam 6.30 petang baru bertolak ke Kenyir.

Semalam, kitaorang hanya siapkan tempat je. Lagi pun, taklimat ringkas je semalam. Hari ni barulah mesyuarat betul. Apa yang menarik, tempat ni memang cantik. Pemandangan tasik memang lawa, terutama waktu pagi dan petang.

Kemudahan di sini juga bagus. Padan la dengan harga. Hehe...Takpe, datang pun dengan duit jabatan.

p/s : Tak pernah datang sampai resort ni....Macam orang kampung pulak....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com