Langkau ke kandungan utama

Kursus HRMIS Di FRAM Wakaf Tapai (5)...


Bergambar Kenangan Bersama...

Bergambar lagi...


Hari ni hari terakhir kursus ni FRAM Wakaf Tapai ni...

Awal pagi semalam, sistem masih ada masalah sikit. Jadi, kami sempat bergambar kenangan bersama-sama semua yang terlibat. Bila naik balik ke kelas, sistem dah boleh guna. Kami pun sambung la kejap. Buat mana yang sempat. Petang tak ada kelas sebab pegawai KPKT ni keluar beli barang di bandar Kuala Terengganu. Diaorang ajak saya gi, tapi saya tak ikut sebab nak ganti tidur yang tak cukup. Saya dengan Man tidur je sampai petang....Hehehe....


Bergambar di bilik pameran, depan replika mainan jentera bomba...

'Bergurau senda' dengan orang-orang KPKT...

Malam kami buat macam biasa je. sambung kerja yang tak siap. Tapi malam tu banyak la benda lucu yang berlaku. Terutamnya antara saya dengan Man. Sampai ke dalam bilik tak berhenti gelak.

Hari ni, kami akan buat kelas sampai tengah hari je. Lepas tu, dah boleh balik. Tak tahu pula bila boleh jumpa dengan Cik Ros, Arifah, Lela dari KPKT ni. Rindu la nanti....Hehehe....

Apa pun, saya dengan Man dah janji akan buat yang terbaik bila lepas balik kursus ni. Sememangnya HRMIS ni amat penting untuk Sektor Awam.

p/s : Jumpa lagi ek Cik Ifah...Hehehe

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com