Langkau ke kandungan utama

Kursus HRMIS Di FRAM Wakaf Tapai (4)...

Pagi ni demam dah semakin melarat...Huhuhu...

Semalam, kitaorang dah mula masukkan maklumat Profil Perkhidmatan, tapi sampai petang je la. Malam server down pulak. Jadi, tak boleh la nak sambung. Sekadar dengar penerangan je kejap.

Disebabkan kelas habis awal, kitaorang bawak la pegawai dari KPKT ni keluar jalan-jalan kat Kuala Terengganu. Tengok keadaan malam di bandar. Sempat gak singgah kat Mydin Mall beli makanan sikit. Lepas tu, kitaorang pergi Seberang Takir, minum air buah. Kebetulan ada pertunjukan bunga api kat stadium sempena perasmian WEC, jadi boleh la tengok dari jauh.

Lepas minum, kitaorang pergi pusing bandar sambil-sambil tunjuk tempat kat pegawai KPKT ni. Lepas tu, terus balik asrama. Dalam kul 12.15 tengah malam baru sampai asrama.

Pagi ni, kelas mula awal,8.30 pagi sebab nak ganti kelas semalam yang habis awal. Tapi bila masuk kelas, server down lagi. Terpaksa la tunggu sampai semuanya diperbaiki. Apa la nasib....

p/s : Demam makin kuat pulak bila tengok Cik Arifah...Huhuhu...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com