Langkau ke kandungan utama

Debaran Berakhir...





Akhirnya, debaran saya berakhir. Semalam, saya sudah menerima surat dari Kementerian Pengajian Tinggi Malaysia (KPTM) mengenai penempatan saya. Saya telah ditempatkan di Politeknik Muadzam Shah.

Mula-mula risau gak sebab tak pasti dapat mana. Lepas dapat surat, lega la sikit. Sekurang-kurangnya, tak la jauh sangat. Risau kalau dapat Sabah atau Sarawak.

Dalam forum yang saya join, ada gak 3 orang lagi yang dapat tempat sama. Saya dah bincang dengan salah seorang dari mereka untuk gi sama-sama nanti. maklumlah, saya tak tahu tempat lagi. Takut sesat je...Hehehe...

Apa pun, sekarang banyak benda saya kena siapkan. Saya nak kena berurusan pula dengan HR tempat saya kerja sekarang. Banyak benda nak kena siapkan. Harap-harap segala urusan dipermudahkan. InsyaALLAH...

Ulasan

aieza samad berkata…
lapor diri kat putrajayakan..
jom la jumpa kat alamanda..
kalau perlukan bantuan pape g tau je.
k
s b 1 8 9 1 1 9 berkata…
ok aiza...lapor 19 kat putrajaya...mgkin 1,2 hari sblum tu dah smpai putrajaya...
Doraemon (^_^) berkata…
Congratulations! =)
syam berkata…
berapa lama tguu panggilan spp ni?
s b 1 8 9 1 1 9 berkata…
xdela lama sgt..dlm 2 mnggu lpas kuar result

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com