Langkau ke kandungan utama

Hipokrit...


Kenapa la ramai sangat manusia yang hipokrit dalam dunia ni...?
Memang tak boleh dipercayai langsung...
Korang ingat korang buat macam tu, kitaorang tak tahu ke...?

Eh, kalau dah salah tu, nape tak nak ngaku...?
Bila kena soal dengan orang atasan, mula lah gelabah...
Tapi, nape nak cakap kami yang salah pulak...?

Memang bengang betul la dengan manusia camni...
Kalau dah kitaorang ni lemah, tak tahu nak buat keje, nape datang jumpa kitaorang lagi..?
Gi la jumpa 'superhero' yang korang sanjung tu...

Mujur la kitaorang ni tak maki je korang tadi...
Kesian sebab tau korang dah tua...
Dasar orang tua tak sedar diri...!!!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com