Langkau ke kandungan utama

Demam...






Letih...Tak larat...Demam...Huhuhu...

Tu je la boleh saya gambarkan keadaan saya sekarang. Memang tak larat sangat rasanya. Saya kalau demam macam ni, memang akan disusuli pula dengan asma @ lelah. Ni pun dah mula sesak nafas.

Saya mula demam hari Ahad lagi. Sebelum tu dah rasa tak sedap badan, tapi saya tahan dulu. Ahad tu saya memang dah mula demam. Nak gi klinik pada sebelah malam, tapi klinik pulak tutup. Terpaksa la gi Isnin. Hari Isnin, saya gi klinik tengahari. Dah la orang ramai, klinik pun nak berhenti rehat tengahari. Jadi, terpakasa la datang balik kul 2.30 petang.

Lepas siap, doktor bagi la MC sehari untuk semalam je. Hari ni, saya dah mula keje balik. Walaupun letih lagi, Batuk pun kuat lagi, tapi terpaksa la. Ada keje nak kena siapkan.

Huhuhu...Apa la nasib...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sebulan Dari Sekarang...

Hari ni, saya dah hantar surat letak jawatan saya kepada pihak pengurusan. Saya menghantar notis sebulan untuk letak jawatan bagi membolehkan saya membuat persiapan sebelum ditempatkan di tempat kerja baru, sambil memberi peluang pihak pengurusan mencari pengganti.

Secara jujur, berat juga hati nak hantar surat tadi. Sebab dah hampir 10 bulan saya kerja di sini. Tapi demi masa depan, saya kena teruskan. Surat tu saya letak je di atas meja Eksekutif Admin sebab dia cuti sakit hari ni. Tapi saya ada juga email kepada Manager, HR, dan juga pihak HQ. Sebelum balik, Mr Chua dari HR ada menyerahkan borang untuk saya isi sebelum saya melepaskan jawatan saya. InsyaALLAH, esok saya akan hantar balik borang tu untuk pihak pengurusan buat penilaian.

Dengan penyerahan surat ini, maka saya sudah mulakan langkah saya untuk ke alam baru. Sekarang, cuma tunggu surat rasmi je lagi mengenai penempatan saya nanti. Dari sekarang, boleh la saya mula buat persiapan. Saya harap semuanya akan dipermudahkan …

'Cinta tak kesampaian...'

Hehe....suka sangat tengok gambar ni...kreatif gak orang yang buat kek ni...tapi rasanya tak leh guna untuk majlis kahwin...nanti jadi betul plak...hehehehe

p/s : Credit kepada Asscrewz.com